Politica de returnare a produselor - persoane fizice

Conform Ordonantei de Urgenta 34/2014, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14. Returnarea produselor in conditiile Ordonantei de Urgenta este valabila numai pentru clientii persoane fizice.

Produsele pot fi returnate, cu conditia integritatii acestora, a integritatii si prezentei tuturor ambalajelor si elementelor de protectie, integritatii si prezentei tuturor accesoriilor, dar nu mai tarziu de 14 de zile lucratoare de la data primirii produselor de la firma de curierat. In cazul in care produsul sau accesoriile lipsesc sau nu se afla in starea din momentul livrarii (deteriorare sau distrugere prin nerespectarea conditiilor de garantie), clientului i se poate imputa contravaloarea serviciilor de readucere a produsului in starea initiala.

In cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului, cererile de returnare vor fi solutionate intr-un termen de 14 zile de la data comunicarii de catre consumator a deciziei sale de retragere din contract. In functie de optiunea clientului, banii proveniti din stornarea produselor returnate se pot folosi pentru achitarea altui produs sau se pot returna clientului prin ordin de plata. Produsele trebuie trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Cererea de returnare trebuie sa cuprinda datele de identificare ale produsului si ale persoanei care l-a achizitionat. Pe langa cerere, dosarul trebuie sa contina factura (copie), certificatul de garantie in original cat si copie dupa buletinul persoanei pe numele careia a fost facuta factura. 

Returnarea produsului (produselor) se va face personal de catre client la sediul societatii sau vor fi trimise printr-un curier, de preferinta unul agreat de societate, cheltuielile de transport si aferente transportului vor fi suportate in intregime de catre client. Societatea nu este responsabila pentru deteriorarea produselor pe durata transportului de retur.

Consumatorul este responsabil în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna: produsele executate dupa specificatiile consumatorului, produsele distinct personalizate si produsele care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.

Pentru a beneficia de returnarea produselor va rugam sa trimiteti in scris notificarea de denuntarea unilaterala a contractului puteti utiliza modelul de formular de retragere (apasa aici pentru descarcare) si dupa completare sa-l trimiteti prin curier (sau predare la sediul societatii) impreuna cu produsul;

Dreptul de retragere

Aveţi dreptul de a vă retrage dintr-un contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care intraţi dumneavoastră sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage dintr-un contract, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă sau e-mail. În acest scop, puteţi folosi modelul de formular de retragere (apasa aici pentru descarcare); folosirea lui nu este însă obligatorie.

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Consecinţele retragerii

Dacă vă retrageţi, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul că aţi ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-aţi furnizat dovada că aţi trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată. Expediaţi produsele sau înmânaţi-le direct nouă fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-aţi comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Clientul va suporta costul direct al returnării produselor si este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităţilor şi funcţionării produselor.

Pentru mai multe informatii despre dreptul de returnare puteti accesa http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_ro.htm.

Politica de returnare a produselor - persoane juridice

Magazinul accepta returnarea produselor si in cazul comenzilor efectuate de persoane juridice in urmatoarele conditii:

  • cererea de returnare sa fie facuta (prin e-mail sau formular de contact) in maxim 3 zile de la data primirii produselor
  • produsele sa fie returnate in maxim 3 zile lucratoare de la data confirmarii cererii de retur
  • produsele sa fie sigilate sau nefolosite (in cazul in cazul in care produsele nu sunt prevazute cu un sigiliu acestea trebuie sa fie in starea in care au fost la receptie)
  • valoarea produselor comandate de catre client sa fie mai mare de 1000 lei (toate comenzile)
  • nu se accepta returnarea produselor aduse la comanda (care nu au fost in stoc la data plasarii comenzii)
  • costurile de transport si administrative sunt suportate in intregime de catre client (acestea vor fi comunicate in acelasi timp cu confirmarea primirii cererii de retur)
  • produsele excluse de la returnare sunt aceleasi cu cele excluse in cazul persoanelor fizice
  • daca una sau mai multe dintre conditiile de mai sus nu sunt respectate, returnarea poate fi totusi acceptata cu o penalizare intre 10% si 30% din valoarea produselor dupa analizarea starii produselor (daca si clientul accepta aceasta penalizare). Daca returnarea nu este acceptata produsele vor fi returnate clientului, costurile de transport fiind suportate de catre acesta

Politica de returnare a produselor - alte situatii

Returnarea produselor este acceptata si in alte conditii decat cele descrise mai sus, in urmatoarele conditii:

  • cererea de returnare facuta dupa perioada standard acceptata (14 zile - persoane fizice, 3 zile - persoane juridice) dar nu mai mult de 30 de zile, trebuie facuta prin e-mail sau formularul de contact.
  • produsele sa fie returnate in maxim 3 zile lucratoare de la data confirmarii cererii de retur
  • valoarea produselor comandate de catre client sa fie mai mare de 500 lei pentru persoane fizice si 2000 lei pentru persoane juridice (toate comenzile)
  • nu se accepta returnarea produselor aduse la comanda (care nu au fost in stoc la data plasarii comenzii)
  • costurile de transport si administrative sunt suportate in intregime de catre client, precum si o penalitate intre 5% si 20% din valoarea produselor, pentru persoanele fizice si intre 15% si 45% pentru persoanele juridice (dupa analizarea starii produselor, acestea vor fi comunicate in acelasi timp cu confirmarea primirii cererii de retur)
  • sunt acceptate si produse desigilate, folosite sau incomplete (fara toate accesoriile), numai daca produsul nu prezinta deteriorari fizice sau de alta natura (zgarieturi, uzura aparenta, schimbare firmware, ...) si clientul accepta sa suporte costurile de readucere a produsului la starea initiala (nou)
  • daca starea produselor nu permite acceptarea returnarii lor (imposibilitate de readucere la starea initiala) acestea vor fi returnate clientului, costurile de transport fiind suportate de catre acesta
Pentru orice alte situatii va rugam sa ne contactati prin e-mail sau formularul de contact.

Contactați-ne

Luni - Vineri: 10h - 16h
Sambata: 9h - 12h



Trimite un email
Plata online