Categorii
Incepand cu data de 1 iulie 2019 nu se mai pot plasa comenzi.
Acest site web abox.ro (denumit in continuare "Site") este administrat de SC Aytec Media SRL (denumita in continuare "Societate") Inregistrata la registrul comertului cu numarul J30/1100/2006 si codul de identificare fiscala RO19177861.
Societatea depune eforturi pentru mentinerea corectitudinii informatiilor expuse pe site. Societatea nu poate garanta si nu isi poate asuma raspunderea ca informatiile prezentate pe site sunt corecte, complete sau actualizate, acestea fiind identice cu cele puse la dispozitia societatii de catre reprezentantii fiecarei marci.
Site-ul poate contine si link-uri catre alte site-uri. Societatea nu este responsabila de politica de confidentialitate practicata de acestea precum si de orice alta informatie mentionata pe aceste site-uri. Acest site foloseste cookie-uri. Pentru mai multe informatii accesati rubrica "Politica de utilizare cookie"
Societatea poate fi contactata prin metodele prezentate pe site e-mail, telefon si formular de contact, precum si in scris la adresa sediului social.
Preturile produselor prezentate pe site sunt valabile maxim 24 de ore de la data inregistrarii comenzii. Promotiile/ofertele/preturile prezente pe site sunt valabile in limita stocului disponibil.
Pretul include TVA (19%) precum si orice alta taxa. Pretul poate fi modificat de catre societate, in orice moment, fara preaviz. In cazul in care, in urma unor disfunctionalitati, pretul real nu este cel afisat pe site, societatea va informa clientul asupra pretului corect. Doar pretul real poate fi aplicabil in cazul unei comenzi.
Toate produsele sunt insotite de factura si certificat de garantie. Pierderea certificatului de garantie duce la pierderea garantiei. Pentru produsele care se aduc pe baza de comanda se poate solicita un avans de minim 25% din valoarea produsului.
Produsele aflate in oferta pe site se pot vinde numai in baza unei comenzi online.Prin crearea unei comenzi pe site, clientul este de acord cu termeni si conditiile prezentate pe site (pe care va trebui sa le accepte inainte de lansarea unei comenzi). Acceptarea unei comenzi de catre societate poate fi considerata finalizata doar atunci cand exista o confirmare prin email catre client, orice comanda neconfirmata nu poate avea in niciun moment valoarea unui contract. Contractul intra in vigoare la confirmarea comenzii si are ca obiect produsele comandate de catre client cu pretul si caracteristicile mentionate de catre societate in momentul confirmarii comenzii.
Livrarea produselor se poate face intr-un interval minim de 2 ore si maxim 30 de zile , din momentul in care s-au validat toate detaliile comenzii (modalitate de plata, termen de livrare, stocuri, preturi).
In cazul in care nu poate indeplinii obligatiile contractuale din cauza ca produsul nu este diponibil, societatea va informa clientul despre aceasta situatie si poate livra clientului un produs similar avand acelasi pret, numai dupa informarea si cu acordul clientului.
Produsul va fi livrat clientului printr-o firma de curierat sau poate fi ridicat de la sediul societatii conform optiunii clientului. Societatea nu autorizeaza curierul sa permita clientului deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii contravalorii a acestora.
Societatea va asigura ambalarea corespunzatoare a bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare la client. Societatea va efectua livrarea produselor doar pe teritoriul Romaniei.
Taxele de livrare sunt specificate la efectuarea comenzii si sunt incluse in pretul contractului. Taxele de livrare pot fi diferite de cele comunicate initial la efectuarea comenzii, in functie de metoda de livrare aleasa si in functie de zona de livrare (zone stabilite de curier), caz in care acestea vor fi comunicate telefonic clientului dupa verificarea zonei de destinatie a comenzii. Livrarea se va face dupa confirmarea platii sau a metodei de plata.
Modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in comanda. Societatea va emite catre client o factura pentru produsele ce urmeaza a fi livrate, obligatia clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
Plata online cu cardul Visa/Mastercard se face prin intermediul serviciilor de plata on-line ale euplatesc.ro.
Plata prin ordin de plata se face doar in baza confirmarii primite de client (a numarului de comanda) sau a unei facturi proforme emise de societate, in urma confirmarii telefonice a comenzii cu un consultant de vanzari.
Proprietatea asupra produselor si serviciilor va fi transferate clientului la momentul efectuarii platii.
Produsele cumparate prin intermediul site-ului (cu exceptia celor resigilate) beneficieaza de garantia obisnuita a fiecarui produs in parte, in conformitate cu legistalia in vigoare la data emiterii certificatului de garantie. Accesoriile (acumulatori, cabluri, adaptoare, surse de alimentare etc.) produselor de folosinta indelungata beneficiaza de o perioada de garantie de 6 luni. In cazul produselor resigilate garantia nu acopera aceeasi perioada ca la un produs nou, sigilat. Perioada de garantie este specificata pentru fiecare produs resigilat in parte. Conditiile de garantie sunt aceleasi cu cele de la produsele noi. Produsele isi pierd garantia in urmatoarele situatii:
Produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat de catre client la sediul societatii sau va fi trimis printr-un curier, de preferinta unul agreat de societate. Costul transportului (tur-retur) va fi suportat de catre societate in cazul produselor defecte, daca au fost respectate conditiile de garantie si acestea sunt trimise pentru service, la sediul societatii, printr-un curier agreat de societate. In cazul nerespectarii conditiilor de garantie sau a produselor pentru care nu a fost constatata lipsa conformitatii, plata transportului (tur-retur) revine in responsabilitatea cumparatorului. Solutionarea garantiei se face in maxim 15 zile calendaristice.
Conform Ordonantei de Urgenta 34/2014, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14. Returnarea produselor este valabila numai pentru clientii persoane fizice.
Produsele pot fi returnate, cu conditia integritatii acestora, a integritatii si prezentei tuturor ambalajelor si elementelor de protectie, integritatii si prezentei tuturor accesoriilor, dar nu mai tarziu de 14 de zile lucratoare de la data primirii produselor de la firma de curierat. In cazul in care produsul sau accesoriile lipsesc sau nu se afla in starea din momentul livrarii (deteriorare sau distrugere prin nerespectarea conditiilor de garantie), clientului i se poate imputa contravaloarea serviciilor de readucere a produsului in starea initiala.
In cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului, cererile de returnare vor fi solutionate intr-un termen de 14 zile de la data comunicarii de catre consumator a deciziei sale de retragere din contract. In functie de optiunea clientului, banii proveniti din stornarea produselor returnate se pot folosi pentru achitarea altui produs sau se pot returna clientului prin ordin de plata. Produsele trebuie trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Cererea de returnare trebuie sa cuprinda datele de identificare ale produsului si ale persoanei care l-a achizitionat. Pe langa cerere, dosarul trebuie sa contina factura (copie), certificatul de garantie in original cat si copie dupa buletinul persoanei pe numele careia a fost facuta factura.
Returnarea produsului (produselor) se va face personal de catre client la sediul societatii sau vor fi trimise printr-un curier, de preferinta unul agreat de societate, cheltuielile de transport si aferente transportului vor fi suportate in intregime de catre client. Societatea nu este responsabila pentru deteriorarea produselor pe durata transportului de retur.
Consumatorul este responsabil în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.
Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna: produsele executate dupa specificatiile consumatorului, produsele distinct personalizate si produsele care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.
Pentru a beneficia de returnarea produselor va rugam sa trimiteti in scris notificarea de denuntarea unilaterala a contractului puteti utiliza modelul de formular de retragere (apasa aici pentru descarcare) si dupa completare sa-l trimiteti prin curier (sau predare la sediul societatii) impreuna cu produsul.
Pentru mai multe informatii despre returnarea produselor in general (retragere din contract) sau returnarea produselor in cazul persoanelor juridice si alte situatii decat cele prezazute de lege va rugam accesati rubrica "Returnare produse".
Societatea nu poate fi responsabila pentru daune de orice fel pe care clientul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre societate a oricarei din obligatiile sale conform comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea bunurilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor.
Conflictele dintre societate si clientii sai, in cazul in care nu vor fi rezolvate pe cale amiabila, vor fi solutionate de instanta judecatoreasca competenta, pe a carei raza teritoriala se afla sediul social al societatii.
Deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) reprezinta in prezent 5% din totalul mondial al deseurilor municipale solide, aproape aceeasi suma ca toate ambalajele de plastic insa DEEE-urile sunt mult mai periculoase. DEEE reprezinta componenta cu cel mai rapid ritm de crestere din fluxurile de deseuri municipale solide, deoarece oamenii isi schimba telefoanele mobile, calculatoarele, televizoarele, echipamentele audio si imprimantele mult mai frecvent decat oricand inainte. In Europa, cantitatile de DEEE generate inregistreaza cresteri cu 3-5% pe an, de 3 ori mai rapid decat fluxurile totale de deseuri.
Deseurile de echipamente electrice si electronice sunt o categorie speciala de deseuri, iar colectarea, tratarea si reciclarea sunt importante din mai multe motive:
Reciclarea reduce dependenta noastra fata de resursele naturale (epuizabile) si este o parte importanta in a crea o societate sustenabila. Pentru mai multe informatii despre DEEE va rugam vizitati site-ul "ECOTIC" sau al "Agentiei Nationale pentru Protectia Mediului".
Conform OUG 195/2005, referitoare la protectia mediului si H.G 1037/2010, privind deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE), clientii vor avea in vedere urmatoarele:
Simbolul care indică faptul că echipamentele electrice şi electronice fac obiectul unei colectări separate reprezintă o pubelă cu roţi barată cu două linii în formă de X, ca în imaginea de mai jos.
Societatea SC AYTEC MEDIA SRL (abox.ro) este inregistrata in Registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal cu numarul 31315.
Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice societatea are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra. Societatea inregistreaza numai informatiile cu caracter personal oferite voluntar de catre utilizatorul site-ului sau de catre client.
Datele personale oferite de dumneavoastra sunt folosite pentru a va raspunde la Intrebari, pentru a va procesa comenzile sau pentru a va permite accesul la anumite informatii. Aveti dreptul sa va modificati si sa va stergeti, din pagina contului de client, toate informatiile personale pe care le avem despre dumneavoastra.
Pentru mai multe informatii despre prelucrarea datelor cu caracter personal va rugam accesati rubrica "Confidentialitate".
Contactați-ne